دانيالدانيال، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

دن دني ماماني و بابايي

مامان بزرگ مهربون خودم

1390/4/14 13:28
نویسنده : آمنه آرندي
2,214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ

 

به همه ماماناي دنيا لبخند

سلام به همه مامانايي كه كارمندن مشغول تلفن

آخي نمي دونيد وقتي ماماني نيست چقدر دلم براش تنگ مي شه افسوس افسوس افسوس افسوس افسوس

 

صبح وقتي ماماني مي ره من خوابه خوابم عصبانیعصبانیعصبانیعصبانی

بعضي وقتها هم بيدار مي شم   گریهگریهگریه

 

ماماني و باباي مجبور مي شن كه من با خودشون ببرن سر كار و يا يه دوري ببا ماشين مي خورم و بر

مي گردم خونه نیشخند نیشخند نیشخند نیشخند نیشخندنیشخند نیشخند

 

مامان بزرگ كه من بهش مي گم مادر فرشته فرشته فرشته  صبحها از من نگهداري ميكنه مثل يه دسته

گل خیال باطل خیال باطل خیال باطل خیال باطل

من خيلي ازش ممنونم ماچ  ماچ ماچماچ  ماچ ماچماچ  ماچ ماچماچ  ماچ ماچماچ  ماچ ماچ

ولي هر چي باشه جاي ماماني رو كه نمي گيره نیشخند نیشخند نیشخند نیشخند نیشخندنیشخند نیشخندنیشخند نیشخند نیشخند نیشخند نیشخندنیشخند

 

 مامان و بابا هر دو باهم مي رم و هر دو با هم مي يان متفکر  متفکر متفکر  متفکر متفکر  متفکر

امروز مادر حالش خوب نبود افسوس افسوس افسوس افسوس افسوس افسوس افسوس

ماماني بهش گفت كه مرخصي ميگيره ولي مادر گفت كه نه دروغگو دروغگو دروغگو دروغگو دروغگو  دروغگو دروغگو

ساعت 10 بود كه ماماني با مادر تماس گرفت به من زنگ بزن و احوالش پرسيداوه

من اون موقع خواب بودم قهر قهر قهر قهر قهر قهر

مادر حالش بهتر شده بود بغل

من كه مادر و خيلي دوست دارم ماچ

خدا بهش سلامتي بده قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان چند تا فرشته
18 شهریور 90 1:54
با اجازتون شما را لینک کردمبه ما هم سر بزنیین